ניקוי חלונות מכל סוג

מהם היתרונות של ניקוי חלונות מקצועי? כל כמה זמן מומלץ לנקות את החלונות במשרד? מהם ההבדלים בכל הנוגע לניקוי סוגי חלונות שונים? ומהם המאפיינים של שיטת אוסמוזה הפוכה לניקוי חלונות? המומחים שלנו כאן עם כל התשובות – וגם הנחה מיוחדת למהירי החלטה.

נתחיל באזהרה: ניסיון להבריק חלונות עם חומרי ניקוי ביתיים עלול להסב להם נזקים בלתי הפיכים.

ראשית, המים בישראל מכילים כמות גבוהה של אבנית שמצטברת על החלונות ושוחקת אותם. גם האבנית עצמה נראית כמו לכלוך והכתמים שלה פוגעים בניסיון להשיג מראה מבריק של החלונות. שנית, את הניקיון צריך לבצע מהחלק הפנימי והחיצוני של החלון. הבעיה היא שאין בדרך כלל גישה נוחה לחלקו החיצוני, בעיקר בקומות גבוהות או בבנייני משרדים. אז מה עושים? אל דאגה, הפתרון היעיל ביותר הוא להיעזר בשירותי ניקיון מקצועיים – ולנצל את היתרונות שלהם.

אנחנו כאן בשביל ניקיון החלון שלך

המקצוענים בהברקה ובניקיון מבית דוד קלין חלונות מציבים את הצרכים שלך בראש סדר העדיפויות ומתחייבים להשתמש בחומרים מיוחדים כדי להשיג תוצאות מעולות. אנו נשלח אליך צוות מנוסה לניקוי חלונות בגובה וניקוי חלונות רגיל ונבצע עבורך את הפעולה במהירות, ביעילות ובלי להפר את שגרת החיים או העבודה שלך. מטרתנו היא לרכז עבורך את כל שירותי הניקיון לחלונות תחת קורת גג אחת ולחסוך עבורך זמן וכסף. יש לנו ניסיון משמעותי בניקוי כל סוגי החלונות ואנו מזמינים אותך ליצור קשר עם נציגינו בשביל ליהנות מהטבה בתוקף מוגבל.

היתרונות של ניקוי חלונות מקצועי

ניקוי חלונות מקצועי מאפשר להתמודד עם כל סוגי הלכלוך והכתמים. הוא מומלץ עבור חלונות של בתים פרטיים ודירות עם ילדים, מתאים למשרדים ויכול לסייע גם באולמות תצוגה, חנויות, מפעלים, מוסדות ציבור ועוד. מעבר לכך, בניקיון מן הסוג הזה החומרים נבחרים בקפידה לפי סוג החלון והזגוגית. בחירה נכונה של חומרי ניקיון מאפשרת להתמקד לא רק בחלון עצמו, אלא גם בפרופיל ובמסגרת. התוצאה של ניקוי חלונות מקצועי תמיד תהיה עדיפה יותר בהשוואה לניסיון לנקות את החלונות באופן עצמאי ולכן היא משתלמת בטווח הקצר והארוך.

התדירות המומלצת לניקוי חלונות

האבק שנצבר בחלק החיצוני של החלון והלכלוך בחלק הפנימי דורשים תחזוקה תקופתית וניקיון פעם בחודשיים – או במילים אחרות 6 פעמים בשנה. בין היתר, מומלץ להזמין ניקוי חלונות מקצועי אחת לכמה חודשים ולהסיר את הלכלוך ואת שאריות האבנית באופן יסודי. תחזוקה של החלונות אחת לכמה חודשים גם מונעת הצטברות של שכבת אבנית במסילה והיא חוסכת בהוצאות על החלפת הזגוגית וחלקי הפרזול. עם זאת, בבתים פרטיים ניתן להזמין ניקוי חלונות מקצועי בתדירות נמוכה יותר בהשוואה למשרדים וזאת בשל אופי שימוש שונה במבנה בו מותקנים החלונות, אף כי במיקומים מסוימים – לכלוך ומפגעים סביבתיים המשפיעים על רמת הניקיון בסביבת המבנה עשויים להצריך תדירות ניקוי גבוהה יותר.

הבדלים בין סוגי חלונות

השלב הראשון בניקוי חלונות יעיל ומקצועי הוא תמיד זיהוי סוג החלון והזגוגית – ובחירת החומרים והכלים שמתאימים להם. באותה הזדמנות אפשר גם לבדוק האם מדובר בפרופיל בלגי של החלונות, מה סוג המסגרת ואיך אפשר לנקות אותה בלי להסב לה נזקים. בשלב השני משתמשים בחומרי הניקיון המיוחדים על חלק נסתר של החלונות ובודקים את התגובה הכימית. במידה והניקיון עולה בקנה אחד עם הדרישות של הלקוחות, אפשר להתקדם לחלק האחרון של ניקוי החלונות מהצד הפנימי והחיצוני.

ניקוי חלונות תוך שמירה על כללי הבטיחות

יש הרבה דרכים לנקות חלונות מבחוץ אבל בכולן צריך לשמור על בטיחות. לעומת בתים צמודי קרקע שבהם הניקיון מתבצע כאשר העובד עומד על הרגליים, בדירות גבוהות וגם בבנייני משרדים נדרשים פתרונות יצירתיים יותר. נוסף על כך, ישנם מקרים שבהם צריך להזמין חברה עם רישיון לעבודות בגובה על מנת לנקות את חלונות המבנה. זהו שירות ייחודי שניתן על ידי צוות מקצועי רק לאחר שהוא עובר הסמכה, הכשרה והדרכות בטיחות מיוחדות.

ניקוי חלונות בעזרת אוסמוזה הפוכה

השיטה הקרויה "אוסמוזה הפוכה" משלבת בין היתרונות של ניקוי מקצועי לבין דרגת בטיחות מחמירה בעבודות בגובה. בעזרת אוסמוזה הפוכה אפשר לשמור על חלונות גבוהים נקיים לאורך זמן ללא מנופים או חבלים שגורמים לסיכון מיותר. קודם כל, מכשיר אוסמוזה הפוכה מבוסס על ניקוי בעזרת מים והוא מאפשר עבודה עם מים נקיים ללא אבנית. בנוסף לכך, בשיטת אוסמוזה הפוכה משתמשים במוטות קרבון מיוחדים. המוטות מעניקים גישה של עד 20 מטר לחלונות גבוהים בלי פיגומים, סנפלינג או פתרונות הרמה. ולבסוף, המים מוזרמים דרך המכשיר כאשר הם מזוקקים ונקיים מאבנית ולכן הם משאירים את החלונות מבריקים לאורך זמן.

כעת משתלם יותר לנקות את החלונות

ניקוי של החלונות בשיטת אוסמוזה הפוכה כ-6 פעמים בשנה הוא שירות משתלם עבור הסקטור הפרטי, העסקי והציבורי. בטווח הקצר, הניקיון מונע צריבות של החלון מאבק והצטברות לכלוך או כתמים שלאחר מכן קשה עד בלתי אפשרי להסיר. מהבחינה הזו, משתלם יותר להזמין את הניקיון אחת לחודשיים מאשר להמתין ולבצע אותו בתדירות נמוכה יותר. בטווח הארוך, השיטה של ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה משתלמת כי הוא עוזרת לשמור על ערך הנכס. כל עוד ממשיכים לנקות את החלונות, אין צורך להחליף אותם והעלות הכספית של תחזוקת הדירה או המשרד מצטמצמת באופן משמעותי.

הבדלים בין שירותי ניקוי

שירותי ניקוי חלונות נבדלים זה מזה לא רק בשיטה שבה משתמשים, אלא גם במטרות שנקבעות על ידי הלקוחות. בעלי בתים פרטיים למשל מזמינים ניקוי חלונות כדי ליהנות מהניקיון המשתקף מהחלון, להכניס יותר אור לתוך חלל הפנים, להשכיר או למכור את הנכס במחיר גבוה ובשביל לראות בבירור את הנוף שמשתקף מהחלונות – וכמובן – לא להתבייש בחלונות בכל פעם שאורח נכנס הביתה.

לעומתם, בעלי משרדים ועסקים מבינים שאין להם הזדמנות שנייה לעשות רושם ראשוני ושהמראה של החלונות משפיע על המוניטין שלהם. מבחינתם של לקוחות בסקטור העסקי והציבורי, ניקוי חלונות הוא הדרך היחידה לתחזק את המבנה ולהבריק אותו מבחוץ ובמפנים.

ניקוי חלונות – גם עבור העובדים

על בעלי משרדים ועסקים להביא בחשבון את ההשפעה של החלונות על המוטיבציה ותחושת שביעות הרצון של העובדים. מי שנמצא בתוך משרד ומביט החוצה אל עבר חלון נקי מרגיש מטבע הדברים טוב יותר מאשר מי שנאלץ לספוג את האבק של חלון מלוכלך, בעיקר אם מדובר בבניינים גבוהים ורבי קומות. מבחינת המעסיק, התחזוקה החיצונית והפנימית של החלון היא הוצאה מוכרת וחלק מהשירות שניתן עבור העובדים.

ניקוי חלונות – לשם שמירה על הבריאות

לא רבים מבעלי נכסים מתחשבים באופן שבו ניקוי חלונות מקצועי משפר באופן מורגש את התחושה של כל העושים שימוש במבנה. למעשה, אפשר לחוש באופן כמעט מיידי בהבדל בתחושה בין שהות בחלל שבו החלון נקי והרבה אור נכנס פנימה, לבין שהות ממושכת במקום חשוך, סגור ומלוכלך. יתרה על כך, האבק שמצטבר על החלונות נוטה להיכנס לתוך הבית או המשרד והוא עלול לגרום לאלרגיות. אלו סיבות מעולות לשלב את שירותי הניקיון המקצועיים בתחזוקה שוטפת של המבנה ואף לעשות זאת במסגרת מנוי קבוע ומשתלם.

הצעת מחיר לשירותי ניקוי חלונות

חלונות הם חלק בלתי נפרד מהמבנה ויש להם תפקיד פונקציונאלי ודקורטיבי. אף על פי כן, רבים לא מעריכים בצורה נכונה את החשיבות של החלונות ואת המשמעות של ניקיון מקצועי. אחת הדרכים לקבל אינדיקציה טובה יותר לחשיבות הזו היא להתייעץ עם אנשי מקצוע ולבקש הצעת מחיר מסודרת. באופן עקרוני, הצעת מחיר בחינם יכולה לסייע לכל מי שיש לו חלון להיערך לקראת ההוצאה הכספית על הניקיון ולהבין מה היא כוללת.

ניקוי חלונות במסגרת חיזוק ושימור מבנים

הזמנת שירותי ניקיון ואחזקת חלונות, מבנים ומוסדות מייצג רק היבט אחד של התחום. בהיבט השני צריך להכיר את החשיבות של ניקוי חלונות בחיזוק ושימור מבנים או בפרויקטים גדולים של שיפוצים. כאן מבצעים את הניקיון בחלק הסופי של הפרויקט ורגע לפני שהוא מסתיים. המטרה של הניקיון בחיזוק ושימור מבנים או בשיפוץ דירות ומשרדים היא להבריק את החלונות, לתת ללקוחות תחושה טובה ולהסיר כתמים ושאריות אבק.

ניקוי של חלונות ראווה

כל שירותי הניקוי שלנו מותאמים כמובן גם עבור חלונות ראווה. התפקיד של חלונות ראווה שונה מהתפקיד של חלונות רגילים היות שבדרך כלל הם נמצאים במקומות סגורים כגון מרכזי קניות, אך הם חייבים להיראות טוב ולהישאר מבריקים. כמו כן, לעוברים ושבים יש נטייה לגעת בחלונות ראווה ולכן הניקיון שלהם צריך להתבצע בתדירות גבוהה יותר.

ניקוי חלונות – גם כפרויקט חד פעמי

ביכולתך גם להזמין שירות חד פעמי של ניקוי חלונות ולעשות זאת על רקע דרישות מיוחדות במקרים ספציפיים. אף על פי שמשתלם יותר לרכוש מנוי שנתי ולתחזק את החלונות אחת לחודשיים, ניקיון חד פעמי מתאים למי שסיים שיפוץ ורוצה להבריק את החלונות או למי שמעוניין להעמיד את הנכס להשכרה ומכירה. סיבה נוספת להזמין שירות חד פעמי קשורה לצורך לנקות את החלונות בתום החורף ואחרי כמה חודשים ברצף שבו הם סופגים גשם, משקעים, רוחות ובוץ – וייתכנו גם מקרים נוספים בהם ניקוי חד פעמי לחלונות ייעשה את העבודה.

שמירה על החלון אחרי הניקיון

לאנשי המקצוע המנוסים שלנו יש את היכולת והידע להמליץ ללקוחות כיצד לתחזק את החלון גם עם תום שירותי הניקיון. כך למשל יכולים נציגי דוד קלין חלונות להסביר לבעלי בתים ומשרדים מה לעשות כדי למנוע כתמי אבנית מהחלון, איך לנקות את המסילה ובאיזה אופן להבריק את המסגרת ואת הפרופיל. המלצות מן הסוג הזה ניתנות על ידי צוות הניקיון שלנו ללא דרישה לתשלום נוסף מצדך – והן הופכות את השירות כולו למשתלם ואטרקטיבי יותר.

הסרת שומנים ודבקים בניקוי חלונות

האתגר המרכזי של ניקוי חלונות מקצועי מתבטא בהתמודדות עם שומנים ודבקים. מלבד שומנים שמצטברים עם הזמן על גבי החלונות בגלל טביעות ידיים ואצבעות של מבוגרים וילדים, יש גם בלאי טבעי ומצבים שבהם השימוש בחלונות כולל הדבקות של טפטים, תמונות ומדבקות. בכל אחד מהמקרים האלה צריך לבחור בקפידה את הציוד המשמש לצרכי ניקיון. בחירה נכונה של הציוד מגבירה את האפקטיביות של הניקיון ומגנה על החלונות לאורך זמן.

וכעת – מבצע לזמן מוגבל בלבד – 30% הנחה למנוי שנתי

רוצה שהחלונות במשרד או בבית יהיו נקיים יותר? יש לנו חדשות טובות! אנו בדוד קלין חלונות מציעים לך הטבה לזמן מוגבל: 30% הנחה למנוי שנתי ומחיר משתלם במיוחד, השמור לך לזמן מוגבל בלבד. כדי ליהנות מן ההנחה, כל מה שנותר לך לעשות הוא לחייג למספר 053-5301491 – ונציגינו ישלחו אליך צוות מיומן לניקוי חלונות מכל סוג ברמה הגבוהה ביותר.

מעוניינים לשמוע עוד על ניקוי חלונות מכל סוג?
חייגו כעת:
פתיחת ההודעה
צריך עזרה?
היי, שמי דוד ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה :)
במה אוכל לעזור?
Call Now Button