ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה

מכשיר אוסמוזה הפוכה

ניקוי חלונות בבניינים רבי קומה הוא ללא ספק אחד הדברים המציקים והמטרידים ביותר. גם כאשר דואגים לנקות את הלובי או את הבית עצמו לא תמיד מגיעים לניקוי של החלונות וגם אז זה רק מבפנים. אנשים רבים מודעים לכך שניקיון חלונות גבוהים הוא מורכב מאוד ולכן הם דוחים את הרגע עוד ועוד עד שהם קוראים לאיש מקצוע. במקום לסבול ממראה מוזנח של בניין המגורים הכירו את שיטת ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה אשר תפתור לכם את הבעיה במהירות ותספק לכם מראה נוצץ ומצוחצח. 

מחפשים לקנות ציוד לניקוי חלונות? בקרו כאן.
לצפייה בקטלוג המלא שלנו לחצו כאן.

מהי שיטת האוסמוזה ההפוכה?

ניקוי חלונות באמצעות שיטת אוסמוזה הפוכה היא למעשה שיטת ניקוי חלונות שמבוססת על מים מינרליים או מים ללא אבנית. מדובר בתהליך בה המים מופרדים מהאבנית כך שכל הלכלוך שהצטבר לא מתערבב ואפשר ליהנות משימוש במים נקיים לחלוטין שלא משאירים כתמים על החלונות – המים פשוט "יחליקו" מהחלון ולא יתביישו עליו כמו בדרך כלל וגם אם המעט שכן נשארים על החלון יהיו כל כך נקיים ולא ישאירו סימנים. תהליך הניקיון מתבצע באמצעות מברשת אשר מחוברת למוט לטלסקופי אשר מתחבר למתקן ההתפלה של המים. באמצעות המוט המתכוונן אפשר להגיע לכל נקודה ופינה בחלונות ביעילות ובקלות. 

תהליך ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה

בהתחלה הצוות שלנו יגיע אל ביתכם ויפרוס מוטות טלסקופיים ויחבר את המכונה למקור מים וחשמלי, מיד לאחר מכן מתחילים לעבוד. במהלך ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה אנשי המקצוע שלנו ישתמשו במכשור מתקדם אשר יבצע את פעולת האוסמוזה. המכשיר הוא קל לתפעול ומאפשר גמישות וניידות לאורך כל תהליך הניקוי. כאמור בקצה המוט ממוקמת מברשת ייחודית אשר מוזרמים אליה באופן קבוע מים נקיים שעברו את תהליך האוסמוזה ההפוכה. אותה מברשת מאפשרת לנו לנקות על ידי שפשוף ולהסיר את כל הלכלוך העקשן מבלי לפגוע לשרוט בחלון. תהליך הניקוי מתבצע בזמן קצר יחסית.

יתרונות ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה

הנה מספר יתרונות שיש לניקוי חלונות אוסמוזה הפוכה:

  • ראשית המוט הטלסקופי המתכוונן מאפשר להגיע לגובה של 20 מטר וניתן להגיע איתו לנקודות ספציפיות שבשיטות אחרות קשה להגיע אליהן. 
  • מערכת אוסמוזה הפוכה מתמודדת מעולה עם מגוון רחב של סוגי לכלכוך. אפשר לעבוד איתה על פאנלים סולריים, ניקוי מקירות ועוד. בזכות משאבת לחץ גבוה ומעמד אל חלד אפשר להסיר באופן מידי שכבות לכלכוך שהצטברו. 
  • היתרון המשמעותי ביותר הוא ללא ספק גם קיצורי זמני העבודה, בזכות המערכת שפועלת באופן קציף ניתן לבצע את העבודה ביעילות רבה, בלי עצירות עד להסרת כל הלכלוך על החלונות. 
  • כמו כן, כדאי לדעת שניקוי אוסמוזה הפוכה מסייעת לחסוך כסף רב שכן אנשים רבים שלא מודעים לפתרון הזה מחליפים חלונות דבר שמייקר משמעותית את העלויות. 
ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה

דוד קלין כאן בשבילך!

צריכים ניקוי באוסמוזה הפוכה? נשמח לעזור. חברתנו משתמשת בשיטה חדשנית זו ואנו מציעים מגוון רחב של פתרונות ניקוי מתואמים אישית ללקוחותינו. אצלנו תוכלו ליהנות מצוות מיומן ומקצועי ואנו עובדים תחת תקני הבטיחות המחמירים ביותר. נשמח לעמוד לשירותכם! לפרטים נוספים השאירו פרטים או התקשרו אלינו – 053-530-1491

מאמרים ושירותים נוספים באתר

מעוניינים לשמוע עוד על ניקוי חלונות באוסמוזה הפוכה?
חייגו כעת:
פתיחת ההודעה
צריך עזרה?
היי, שמי דוד ואני כאן כדי לסייע לך בכל שאלה :)
במה אוכל לעזור?
Call Now Button